Sjötörpa

Förmiddagen tänker jag inte ens nämna, då den var fruktansvärd. Nu är jag iallafall inte kontaktperson längre. Efter att Robin fått mig på lite stabilare humör så åkte jag iväg med Lisa och Jonas till skultorp. (inga kärringastopp, promise) Jag tog årets första riktiga dopp eftersom dopp i pool inte godkändes av kommitten som ett riktigt fösta dopp. Så nu är det gjort. Första och kanske sista. Svalkande iallafall.


och ja, mina ben är inte nyrakade. Men tidningen är helt okej

Annars var jag väskvaktare och tidningsläsare, helt okej liv! Satt och lyssnade på killgängets usla musik bredvid som varvades med rent killsnack. alltså öl och brudar. De pratade även om någon Pauline, tycker det var lite kul att höra de nämna mitt namn till någon annan person då Pauline inte är världens vanligaste namn.



Dagen avslutades med jordgubbar, grädde, glass, trevligt sällskap och hundslick. Mums! Jordgubbar är helt klart min favorit! Tack så jättemycket Inga!

Nu ska jag sätta på tvn och bara ta det lugnt. Min kärlek är ute och spelar golf. Undrar om han träffar några bollar idag han hade rätt svårt för det sist om jag inte minns fel? Annars om ni inte minns så kan ni kolla detta tidigare inlägg http://peejay.blogg.se/2010/april/g-o-l-f-g-i-r-l.html

Ha en trevlig kväll!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0