G o l f g i r l

Ny stjärna är född. Min första golfrunda ever. Säger bara det. Fick några snälla kommentarer av Robin och Hampus under tiden. Beror på hur man tolkar det men, enligt mig, tack så jävla mycket.

"Skönt att du är med, för då känner man sig inte lika dålig" / H

"Pauline kanske kan få två extra slag så kanske det blir lite jämnare?" /R

mmmmh! Tack tack tack!


En liten oturs miss och sedan ett kanonslag!


De var i en klass för sig, jag förstår mig inte på varför man ska stå där och slå bollar, när man inte ens ser vart de landar? Kul...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju skitbra att träffa på andra slaget.=)

2010-04-25 @ 21:05:05
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Josse

hahaha ingen sport ju..man springer ju inget..vi slår dem på löpbandet du och ja ist :D heheheh! biffen och blixten..ja får va blixten då ja kör på motion och du e biffen för att du bygger muskler din jävel :D hahaha!

2010-04-25 @ 21:18:12
Postat av: Kari

Jag som trodde att Annica Sörenstam lagt av med golfen :) Verkar vara en yngre Annica på banan nu med samma bollkänsla som hon. Några timmars träning till Pauline så ska du se att du kan träffa 2 i rad :D Ha de

2010-04-25 @ 23:40:37
Postat av: Emelie

Haha man fick sig allt ett gott skratt när du försökte svinga till bollen.. bara öva så sitter det nog bra snart:)

2010-04-26 @ 11:48:24
URL: http://emelieisakssonbene.blogg.se/
Postat av: Pauline "Nya Annica"

Tack tack för alla älskade kommentarer! Jag vet, jag är en talang! höhö, ska träna på att träffa bollen två gånger i rad nästa gång vi spelar, (om det blir) heja heja! haha :D

2010-04-26 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0