Tanken på veckan gör mig stressad

Det är så mycket jag måste hinna på få dagar.. Min arbetsvecka har tre dagar för resterande två så briljerar jag i skidbacken! Snurra hit hoppa dit voltar osv..

Ne men de tre arbetsdagarna kommer bli kämpiga, två ordinarie är borta varje dag.. Säkerheten är på topp ändå, men jag hade behövt en timmis till för att få chansen att läsa på till nästas veckas kurs i Sthlm.

Blir nog x antal övertidstimmar imorgon o på tisdag. Övertid är inget positivt utan dåligt planerat, men denna gång inte pga mig. Plugga plugga :D men det är intressant o bara kul så det gör inget!

Så välkommen underbara vecka 3! Den kommer sluta på ett helt otroligt bra sätt i Sälen, så det gör inget att jag får jobba dubbelt för jag gillar det ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0