13 timmar senare

Nu börjar det kännas i huvudet att det fått arbeta hårt. Nu tar jag min första paus för idag förutom fikapausen vid fyra. Härligt!

Medan Robin spelar pangpang bredvid mig så sitter jag fullt arbetande vid datan och vänstra sidan på halsen värker. Haha årets deppardag var visst idag ja.

Neee jag är nöjd! Jag trivs över att sitta här och vara viktig. Jobbet skulle inte gå runt utan mig och det är en ganska härlig känsla ibland. Nu behöver vi timmisar, är det någon som läser första året på ekonomi och är intresserad? Hör av er, skicka cv och personlig brev till [email protected], så ska vi se vad vi kan ordna!

Ne nu ska jag dricka lite kaffe sen ska jag fortsätta, snart klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0