God nat

Jag är så mätt så jag döör! Älskar pappas goda mat o mammas efterrätt! Mums alldeles för kärleks gott!!

När Robin klev in i bastun sa han att jag fick elda så mycket jag ville eftersom han varit inne i eld hela veckan. Jag eldade o vips så var de någon som satt med huvudet mellan benen, inte va det jag! Men när han vant sig så var det jag som va död o va tvungen att va den förlorande parten. Fuck

Ååhh jag riktigt längtar till imorgon! Vill va på Loviks kursgård nu! Tre dagar bolåneutbildning och massa nya människor! Det är som en drog för mig, jag vill bara ha mer!

Ne! Kl idiottjuter väl imorgon vid fem för att hinna med tåget 6.22. Destination Stockholm

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0