Trollhättan!

Jag har helt klart haft världens bästa helg! fan va kul vi haft! Och i går när vi vaar ute, jösses va vi dansa! Kul så ini fan! Helt undebart! Massa kul, massa mys och alkhool.. hmm.. haha! och lekar har vi lekt! Jag ägde på damer, David sög på polisrassia.

Vi sov även 5 personer i en etta. Maria (värdinnan), Lisa, David, Emil och jag. Första dagen även Martin!



Jag tog ett sånt jäkla häftigt kort också!

Himla fint uteställe, utan folk i detta tillfälle men :D haha


Onepiece, satan va skönt den var!


Davids en av 100 presenter var en vattenkanna som sedan blev en saftkanna!

Tack för en helt fantaistk helg!!

Kommentarer
Postat av: maria

tycker jag att vi ska göra om någon gång;)

2011-09-26 @ 19:11:13
Postat av: Anonym

Det tycker jag med!! :D

2011-09-28 @ 06:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0