Göteborg

Kursen i göteborg var riktigt bra! Men oj vad mycket jag ska lära mig! Panicattack..

Denna utsikten fick jag från hotellet


och denna fick Elina, och även Karolina. Fuuuusk :D





Bästa Karro efter att vi varit ute och gått 1.5 timmar i fina göteborg och sedan bastat och badat pool. Underbart!!

Sen när man kommer hem möts man av detta underbara moln


och sen avslutade jag kvällen med en hur god som helst tallrik!


Dessa lotter som jag fick på min födelsdag ger mig nog någon miljon eller två.

Eller i verkligheten så gav det NOLL jävla kronor, inte ens en tia!


Så här sitter jag och Fredrik och pluggar på jobbet. är de inte underbart eller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0