13 september

Hejhopp lingonsnopp!

Imorgon bär det av för tvådagarskurs i Göteborg igen! Ska bli riktigt kul! Imorgon kväll ska vi bada bastu och pool på hotellet! SKÖÖÖÖÖNT!

Jag och Elinas arbete för Nordea är just nu upp hos killarna i himlen som vi säger på jobbet. I fredags fick vi massa beröm från den högste företagschefen i Sverige. Idag fick vi massa beröm på vårt kontorsmöte. Vi fick även beröm när Kristina berättade om hennes projekt som de hållt på med ett halvår om nöjdare kunder, och de hade fått mycket inspiration från oss. Det känns helt fantastiskt och vi är så glada och tacksamma att vi fått den här chansen!
Tusen tack Carina och Elmers!



Examensarbetet för skolan blev inlämnat igår kväll och deadline är imorgon, så det känns guld! Hoppas de fanimig är godkänt nu! Sen väntar jag på svar på sista tentan och den driver mig till vansinne. Men de har en vecka kvar på sig! Men jag vill veta nu, eller nee i och försig inte kanske. Hmm..

Nu ska jag fortsätta plugga!

Förresten Elina klippte av hela sitt hår idag, men de blev skitsnyggt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0