Villen weekend!

Har haft det världsbäst i Stockholm! Nordea day i torsdags va toppen och nätverket utvidgade sig! Fredagen var det dags för prov och jag klarade det! Helt sjukt! Jag och Elina stod och grät av lycka! Hela kroppen skakade, grymt!

Mellan allt inplanerat så har det shoppats. Och det handlar inte om en eller två tusenlappar utan jaa lite mer! Inte okej! Haha ;)

Fredagen var de fest och vi träffade Elsa! Fick reda på världens ballaste grej helt sjukt! Jag ryser fortfarande! Stort grattis! Alkoholen blev de inte för lite av utan det blev tydligen en bra blandning! Cider, champagne, x antal shots och drinkar! Dock ingen jägerbomb! Vi stod på listan till sturekompaniet, så sjukt kul! Företräde i kö plus entre check!

Hotellet låg mitt på hötorget, på kungsgatan! Utsikten va underbar! Men så många timmar blev det inte tillbringat där, men frukost, sällskap o säng tio points!

Hela sthlm är ju fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Elsa

De va så underbart att träffa dig igen hjärtat!!

2011-11-03 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0