Söndag

Jag gillar söndagar! De är en dag man inte behöver göra något, om man inte lever mitt liv. Men det är ändå skönt! Idag gick jag upp klockan 7.15 gjorde ett diagnostest, fick 71 procent, inte lika bra på dagens avsnitt men godkänt iaf! Good! Sen gick jag och la mig igen hos mitt hjärta! Älskar att krypa ner under täcket bredvid han och bara mysa!

Gårdagen var jättetrevlig, med massa god mat och fika, och självklart sällskapet! Bilder kommer senare, eller något.. höhö..

image description

Jag vaknade med ondare hals idag, och dummare hosta, men va fan det går över! Jag ska ändå inte göra något mer idag än att plugga. Fast jag funderar på att köra en paus nu och ta upp alla jävla sommarkläder och ta ner vinterkläderna. De är visst dags att komma ner mot nollstrecket och då krävs det att man har mössa, vantar och halsduk. Längtar efter min vinterjacka, men de är liiiite tidigt än!

Igår när jag och Elina var ute och gick höll vi på och frysa ihjäl om öronen och händerna haha, de bra de är ju liksom bara oktober!;)

Hepp hepp! Idag blir de ungsbakad falukorv m robins potatismos, mums! Imorse när jag vaknade var jag sugen på de, grymt sugen! Fan va gott de ska bli! Längesen!

Jaja, inge o skriva som ni märker! :D


Idag är det även handboll som gäller! Sjukt sugen! Elina har kollat handboll hela helgen, jag vill med kolla! De tjötates om skadevi igår, och fan de känns som de va längesen linnsan var med, hon är ju en stor tjej nu! Men de va visst förra året! haha :D Nollkollboll!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0