Grym tjej

Nu när jag sitter o läser sparande och fin instrument så slår det mig att jag inte shoppat någonting denna månaden som är till mig själv! Är inte de ganska sjukt? De är nog första månaden i hela mitt liv! Kanske föredetta somrar när jag jobbade dag och natt, men då räknas de inte för då hade jag inte tid! Men nu, jaa jag har ingen vettig förklaring! Tur att vi ska till sthlm på onsdag!

Idag är de handboll som gäller somby mot partille! Bara för att jag är en stolt storasyster så måste jag skryta lite, min syster va topp tre i v. Götaland enl västgötalagets tränare! Kul! Hihi bäst är hon!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hon är topp 3 i Sverige om hon bara skulle bestämma sig



Inte svårare än så

2011-10-24 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0