Fredag!

Det har varit två dagar fulla med bra saker som jag ska få in i min lilla ärta! Härligt! Allt har varit bra förutom natten till ons och natten till tis då jag hostat som en gnu hela nätterna = ingen sömn = ett mensbarn som heter Pullilull! Igår somnade jag åtta, låg o hosta till tio när Robin kom in m lite hostmedicin, smart tjej som inte tänkt så långt!

Senhar jag sovit som en prinsessa hela natten! Fast jag har drömt drömmar som jag var tokarg i, mensbarnet kom fram igen! Haha

Idag tog jag sovmorgon till nio, och mina kära kollegor ska om de gör som vi lovat varann, plockat fram min kassa o gjort iordning allt! Snacka om lyx! Ha en bra dag! Nu ska jag läsa om moster Inga i SN! Puss!

Förresten kolla va fin min blomma har blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0