Fredag

Jag gillar tanken på fredagar! Dagen började i 180 och slutade i 90 ca. 180 va grymt mycket, jag hann inte ens dricka kaffe! Då är de kaos! Jag fick ta en kort lunch för att första lumchlaget blev så sent och jag ville inte att Kristina skulle få lunch halv två, ett är sent som det är! Men var en bra dag idag! Gjorde även ett swedsec test och det kändes great! Skönt! Gillar den känslan!  Jag tackade även nej till ett nytt projekt idag! Jag börjar bli bra på det! Hade dygnet haft fler timmar hade jag tagit det. Men då jag knappt har några arbetstimmar kvar på till slutet av november, med de menar jag att de timmar jag är på jobbet pysslar jag m ett annat projekt eller är kundtjänst eller är på utbildning, så jag får ingen mer arbetstid till de nya projektet. Och min fritid finns inga timmar kvar:) skönt de med! I dec har jag min semester! Men jag älskar mitt jobb och att utvecklingskurvan pekar rakt upp gör allt så sjukt mycket bättre! Haft en mysig kväll med Sofie, tacos och Idol. Jag blev apsugen på cola o drack, inte druckit de på länge o fan va gott de är m första klunken sen är de äckligt! Jaja myskväll, sluta m att Sofie spöa killarna i fifa-12:) hon är grym!  Svammelsvammel! Nu kallar kudden och imorgon blir de uppstigning 7.00 yey! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0