Allt börjar med dig själv

Nu ska jag sova efter en kväll som började på topp o sluta på bott om man kan säga så.. Nu har jag bestämt mig! Imorgon ska jag vakna med ett leende på läpparna och återfå min energi, nu gäller det! Onödigt att inte må bra, ibland är det okej men denna gången får de räcka m en dag.. Jag hinner inte mer, trots att jag vet att dessa stup är bra för mig, för då går jag in i mig själv o funderar och kommer ur den ännu starkare.. Förhoppningsvis! Men nu räcker det för denna gång! Nattis! Ps de gäller att fokusera på de bra sakerna m livet! O de som inte är bra, se till o lös det!


Kommentarer
Postat av: Mor och far

Dagens motgångar är framtidens framgångar! Glöm inte det:) pussiluss

2011-10-23 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0