Tisdag

Dessa två dagar har gått otroligt fort.. Jag gillar inte när dagarna går så fort, hinner inte njuta tillräckligt! I måndags va en intressant dag på jobbet, det blev strömavbrott i hela Skövde, o de slog ur vår nrmaskin, när de är stängt går polislarm/ överfallslarm på kontoret, poliser kom i största hugg.. Tur det ;) men va ingen fara utan ngn som kommit emot..

Jag och Elina träffade även regionchefen igår, hon är helt otrolig, sån vill jag med vara o sån ska jag bli! Hon har sån energi så de finns inte! Givande möte iallafall:)

Idag vet jag knappt vad som hänt för att de gått så fort.. Jag har iallafall jobbat höhö, varit på underbar massage på cliniq och tränat livräddning o de känns nu sjukt gött!

Jo jag har suttit o vart 100% fokuserad tills nu m arbetet! Nice nice! Gillar den sidan av mig när jag bara kan släppa allt fokusera och sedan göra de jäkligt bra!

Grattis Emelie på din dag!

Puss & Godnatt! Ps ngt spännande kanske kommer inom en snar framtid! Mohaha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0