Nytt liv

Idag har jag fått en liten smäll rakt i ansiktet tyckte jag.. en käftsmäll. Men det är kanske vändningen. Är det nu jag ska börja njuta av tillvaron och livet på riktigt? Nu när jag fått tillsägelse att jag inte hela tiden behöver ha utmaningar, utan måste lära mig leva i vardagen. Nu är de nästan första gången jag endast har en sak att sköta. Projektet är i princip klart.. Exjobbet vet jag inte.. och jaa.. Men smällen börjar tina bort nu, gör inte så ont längre, utan det ska faktiskt bli skönt.. Skönt att vara nr ett..

Så nu börjar ett nytt liv där jag själv är prio ett.. Jag och mina vänner.. Så om ni saknar mig, så hör av er! Jag har massa fritid nu!

Precis fått en helt underbar massage av becca i 1 timma, med musik och massa tjejsnack!

Aaah ordbajs gånger tusen! haha och nu när jag ska börja lugna ner mig, så saknar jag mitt långa hår.. haha! Konstig jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0