Knas

Jag har ett ganska ovanligt problem bland dagens latmaskar.. Det är att jag aldrig kan va hemma o bara slappna av eller bara ha en boll i luften.. Nu har jag två, ett jobb och ett projekt. Men ändå känns de så tomt!

Jobbigt.. När de blir såhär har jag svårt att njuta av livet utan letar efter mer utmaningar hela tiden. Fler kickar. Fastän jag sov 12 timmar inatt och var helt slut när jag kom hem från jobbet, så fattar jag inte att jag måste lära mig varva ner, hur svårt är det? Är inte de en ganska hård varning egentligen..

Nu när jag hade en chans att ta de lugnt ikväll o inte göra ett piss, vad gör jag? Bakar bullar, storhandlar, springer ärenden, hämtar paket o går o plockar i all skit här hemma!

Men egentligen ska jag va glad att jag inte är en lat tjej, för jag gillar ju faktiskt att ha 100 saker o göra! O de är då jag mår som bäst! Nu är de lugnt till januari, undrar om de går ngn kurs i dec eller om jag "bara" ska jobba och leverera..

Hepp nu har bullarna jäst klart! Mjöl i hela köket nu! Gottit
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt jobbat Pauline! Man orkar mycket bara man vilar emellanåt och det gjorde du ju igår =)...<3

2011-11-11 @ 19:34:34
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0