Förlåt mig

Förlåt för katastrofal bloggning.. men ibland har man viktigare saker, men bara ibland.. höhö

I lördags var det födelsedagspartajj för Becca, oooh hej o hå! Grym kul kväll!


I söndags var man lite småtung i bollen, men jag tränade iallafall och har fortf träningsvärk i insida lår och rumpa. Nice ajaj! Efter träning blev det bastu och sen god mat av världens bästa pappa på hans dag! Mummmssss!

Måndagen då var de jobb och projekt, och tisdag också, och träning.. Jaaa nu har ni nyfikna jävlar fått en redogörelse :) Men blir långa dagar nu när vi kommit igång så jäkla bra med projektet. Justfan igår hade vi filminspelning, grymt kul och bra blev det! :D Nöööjdaaa!

Idag jobb och projekt! Satt på rådhuset med projektet, riktigt supermys! Och ikväll ska jag och Robin ut och äta, vår dag idag :) myspys!

Sen har vi visst råkat boka en resa med, sjuuuktnice! 5 december säger vi bye bye Sweden, hellllloooooo Kap Verde!





Jag längtar inte alls! ;D

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0