Säker handel

Efter att jag och Elina "pluggat" från 8.30-10.30, ställde jag mig utanför Nordeas bankomater, och blåste nästan bort. Herregudaaars trodde jag skulle lyfta. När jag skakade som mest kom Marie och bytte av mig och mina två timmar var avklarade. Under tiden jag gick omkring där med en grön skylt, fick jag äran att köpa en killes pungkulor, jag tackade nej konstigt nog. Var med på fula fotografier med svensexor. Såg en kille dansa som en ballerina, men fin musik, kjol, spetsstrumpbyxor och en snygg rosett i skallen.

Sen träffade jag farmor som jag sedan lunchade med! Mums!

Nu sitter jag i soffan och fryser fortfarande. Vinterjacka hade jag inte tackat nej till idag. Underbara väder!

Hepp nu ska ja sova lite, sen plugga och ladda för ikväll! Blir en smärtsam och hård kväll! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0