Outstading

Sätt er ner! Innan jobbet även idag, var jag ute och gick i 30 min. Hur skönt är inte det eller? Jag älskar morgonpromenader. Blir lätt en varje dag på min semester nästa vecka!

Träffade precis Nathalie på ett event på "Sköna Hem". Meningen var att det var JAG som skulle shoppa. Men istället går Nathalie och får en storvinst. Va i tusan! Rättvist eller inte kan man fråga sig! Ne de va hon värd! :) Och så fick hon ett supergott ljus! Själv gick jag hem tomhänt!

Kontot ekar något enormt just nu. Finns knappt en 50 öring där. Men imorgon blir det fullt igen! Sen på eftermiddagen kanske det är tomt på kontot igen. Återstår att se vad Skövdes gator erbjuder för shopping. Hoppas på massor! Hellre billigt och mycket, än dyrt och lite. Yes, sån är jag!

Imorgon kväll kommer även Robin hem, gosiposi! Men innan det så är det afterwork med Elina och co! Hoppas även att det blir orient till lunch.



Jag är fortfarande fylld av glada fetter. Imorgon även av glada drycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0