Nu skulle nya prover tas

Nu jäklar är jag fylld av goda eller glada fetter. what ever. Nu skulle hon allt kunna sticka mig en gång till och få bra svar! Bye bye dåliga fetter och hej alla glada!



Har sprungit på willys två gånger på mindre än 30 minuter också. Första gången träffade jag supergoa Malin och snackade lite. Ett litet plåster på de öppna såren var att hennes grupp var jätteförvånade över att vi inte fick gå upp. Och sen hade hon en jättekul nyhet för henne :D Yeej!

Andra svängen skulle jag köpa kaffe som jag glömde första gången. De värsta man kan glömma. Men kom hem med en ny påse. Det är katastrof, jag kan inte gå in i en mataffär och bara handla en enda sak!

Ne nu ska jag dricka grönt te, och bli pigg och plugga!

Kommentarer
Postat av: Supergoa Malin ;)

Fick du springa till Willys igen stackare! haha..

Har börjat läsa din blogg den senaste tiden, kul!:)

2011-05-25 @ 22:01:48
Postat av: Malin

Varför kan jag inte se kommentaren jag gjorde?! hmm..

2011-05-25 @ 22:04:29
Postat av: Malin

Varför kan jag inte se kommentaren jag gjorde?! hmm..

2011-05-25 @ 22:04:35
Postat av: Pauline

Naw söting! :D :D Det är något krångel med sidan bara..

2011-05-25 @ 22:29:08
Postat av: Malin

Hahahah, nu ser jag alla mina kommentarer!!!

2011-05-25 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0