Happy

Hade världens mysigaste lördag med min lillasyster! Vin är gott, jordgubbsvin är inte gott. Epilator, vad ska jag säga. Jag säga AJ sen är jag tyst! Fast vin ger rätt go bedövning märkte jag! Puss på dig!

I söndags åkte jag och Robin världen över och fick så mycket mat att alla fattiga människor skulle blivit mätta. Sen somnade vi gött!

I går och idag har jag pluggat röven av mig. Kredit&obestånd in my heart!


Solen har varit framme idag, vilket märks. Underbart! Man blir så glad och lycklig när det är så varmt och skönt ute!

Lingonberget är fortfarande en favorit! Jag och Elina har solat och pluggat hela dagen. Underbart med så fin utsikt också. Love it!

Robin, mamma och pappa slet i simsjön och sen runt om på gården. Om det inte målades så tapetserades det, eller lagades mat, eller kaffe, eller städning, eller promenad. Inte en lugn stund där sen vi kom kl 8.00 imorse.

Ne nu ska jag fortsätta plugga! På lördag gäller det!
Imorgon åker jag och mitt hjärta till Lund över dagen. Jag agerar chaufför!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild!

2011-06-01 @ 19:41:17
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0