Besiktning

Kul att det är så många trogna läsare fastän jag inte hunnit blogga på ett tag. Sorry!

I fredags fick vi besked att vi inte får gå upp och redovisa. Bara tacka och ta emot, för vi får mer tid till kredit och obeståndstentan. Tiden finns nu att klara tentan, men motivationen har tydligen sprungit iväg på något maraton eller två och är inte tillbaka än. Hoppas den hittar tillbaka bara. Är förövrigt bara 9 dagar kvar tills skolan är slut. SLUT SLUT SLUT! EXAMEN EXAMEN! Förutom redovisningen, hihi.

Hänt alldeles för många tragiska saker nu. Tänker på alla som drabbats och skänker massa kärlek dit!



Jag har även hunnit med att försova mig. Vaknade 7.47 och var på jobbet 8.05. På med mascara och kläder, sen gå. Idag vågade jag inte somna om när Robin åkt kl 6.00, så jag klev upp och var ute och promenerade i 30 minuter. SKÖNT!

Jag gick även igenom besiktningen, med lite kompletteringar. Jag ska börja äta massa gott fett. Det betyder att matkostnaden kommer öka ganska bra, undrar om lönen gör detsamma. Hmm, tål att funderas på! Hade även en hög vilopuls och jag ska trappa ner. Men snart är skolan slut och då kommer de automatiskt trappas ner. Gött kött!


Två arbetsdagar kvar till semester. Bra eller dåligt, ingen aning :D 

Robin har även blivit en kändis :D Min älskade brandman!
http://www.tjugofyra7.se/msb/Avdelningar/Utbildning/Vill-ha-mer-operativ-traning/



Nu ska jag plugga! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0