Vem tröstas av en lögn?

Ja Vem tröstas av en lögn? Varför ska man ljuga om sanningen?

Åh irriterande! Klaga för helvete inte på att du inte har något jobb om du inte söker. Det är ingen som kommer till dig om du är inomhus hela dagarna. eller? Och varför ska man ljuga om verkligheten? Hur kan man låta sin kärlek sälja sin dröm? För att den arbetslösa kvinnan som inte vill ha arbete ska få mat? Han är bara för snäll. för snäll! Det gör ont i mitt hjärta hur hon beter sig!

Jaja, idag har jag haft en effektiv dag. Obestånd var en riktigt lärorik föreläsning.

När man gör en extra betalning på lånet, så ska man skriva det på det löpande skuldebrevet, annars kan banken kräva hela summan och jag får betala en gång till. Visste ni det?  2kap skuldebrevslagen!

Nu är jag trött!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0