Uppner, Nerupp!

Denna dagen har verkligen varit en rejäl bergochdahlbana! Började nere, sen kom ett sms och backen uppför kom. Sen hade vi seminarie då störtdök banan rakt ner i helvetet, sen fick vi kul post och backen började gå uppför sen ringde Marie och då var jag uppe på toppen! Och kundmötet kunde börja!

Och nu är det fortfarande på topp. Tvätten är tvättat, jag är tränad och duschad, alla jäklans papper som jag bara skjutit fram är sorterade och massa slängt!

Nu är det bara jag och tv som har en dejt kvar! Sen ska jag dejta kudden!

Ps. idag är det min och Robins 4 års dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med sommar!!! Allt vänder alltid uppåt, om man själv vill! GRATTIS TILL 4 ÅRSDAGEN!

2011-03-16 @ 21:48:02
URL: http://arja.blogg.se/
Postat av: Soffan

GRATTIS på 4 årsdagen!

2011-03-17 @ 15:38:23
Postat av: Sara

Grattis på 4 årsdagen!! :)

2011-03-17 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0