Underbara älskade

Mariestad, vad jag kommer sakna de folket! underbara! På frukostmötet (som blev tårta) höll Kerstin ett jättefint tal till mig! Blev helt rörd! Fick även ett jättefint kort och ett halsband! Naaaw!! :)



Fyra av mina egenskaper
1. Positiv inställning
2. Engagerad
3. Tar egna initiativ
4. Ställer alltid upp

Det var tråkigt att lämna Mariestad, men som kollegorna säger kanske jag kommer tillbaka som kontorschef om några år! ;)

Men först, SKÖVDE! Jag längtar! Det ska bli så kul! Jag vill börja nu direkt!

Kom ganska nyss hem från jobbet och hinner sitta en stund i soffan, om 30 minuter kommer pappa (älskade pappa) och hämtar mig så åker vi upp till lingon och gosar! Han är frisk nu igen Pappa! Skönt!


Ganska go arbetsplats vi har på Nordea företag! ;) Ett eget grupprum ibland, med en stor tv som dataskärm! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0