Tvi på inspelade lektioner

Robin sitter just nu och lyssnar på världens tråkigaste lärare på datan. Fy satan, jag har hunnit somna tre gånger på tio minuter!

Jag har varit ledig två dagar i rad, jäääj, men ändå har jag varit på Nordea klockan 8.00 och gjort examensjobb. klapp på axeln! Igår glömde jag till och med att jag inte ätit lunch, så lunch blev det vid halv 3. och jag var effektiv nästan hela tiden!



Sen fick jag finbesök av min syster! Och sedan intog jag gymmet, crossade 3 km och sen Åsas gympapass, efter var jag helt sluuut i kroppen! puh! Men riktigt gött! Gick på afterwork, hade trevligt och blev mätt, gick till willys köpte lite smaskens och satte mig framför tvn.

pling pling, Robin kom hem! UNDERBART!

Snart ska jag ner på stan och låta visakortet brinna lite. Lön igår underbart, och då hade de dragit bort 4000 som de sedan rättade till, så jag får pengarna nästa vecka :D och för en gång skull har jag massa pengar efter att 6000 i räkningar är betalda! Hmmm :D Paris, ja tack :D

Ha en bra dag!
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0