Söndag!

Jag vaknar klockan sju en söndag. Tvingar mig att somna om, vaknar varje halvtimma och halv 10 går jag upp och då är jag heelt dööööd! Guu så trött ja var då! Dumt att inte gå upp när man vaknar! Sen kom mamma och Linn förbi och åt glass, banan och grädde! Mums! Linn drack även mjölk med kaffe. De berätta även att pappa är på sjukan.. Inte kul! Tänker massa på han! Det är blindtarmen som spökar och han är nog förhoppningsvis färdigopererad nu! Papi <3

Jag får spader på solsidan, sitter och är fly förbannad! haha, orka liksom! Körde springning och core idag, känns gött i kroppen nu! Iallafall i benen efter springingen! Puuuh! Nu plugga lite till sen kolla BB.


Saknar denna killen med!!

Ha det bra!
Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0