scary!

Jag blev förföljd flera gånger när jag gick genom kyrkoparken., drömde jag. Sista gången kom personen nästan ifatt mig och jag hade Fidde i armarna och han skakade så mycket att jag inte kunde trycka in rätt portkod. Men precis när personen kom ifatt mig hann jag komma in och dörren han stängas, och man hör han dra i dörren. Men de är fan läskigt att bli förföljd. Jag sprang och sprang men kom ingen vart! och man hör att personen bara kommer närme och närme. Stressad? Ja kanske lite.



Nu är jag iallafall helt slut och jag hoppas kunna sova som en prinsessa inatt! Varit full fart idag, precis just nu är första gången jag slappnar av. Höll på med examensjobbet 8-19, och nu har jag suttit och skrivit på arbetet men nu lägger jag nog ner för idag! och imorgon är min sista dag i Mariestad, känns i hjärtat! Men ska köpa med mig en prinsesstårta hihi så får vi fira lite att de får en ny toppentjej dit!

Om exakt en vecka börjar jag som Personlig bankman under utbildning. Ska bli så kuuul!


Nu är det snart en unge i minuten, och sen BB. Sen nannaaaa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0