Bära eller bära!

Vaknade upp med världens halsont, satan i gatan! Blev lite bättre under dagen, velade fram och tillbaka om jag skulle träna eller inte. Det blev träning! Snabb joggning till Arenan, 75 minuter spinning, 30 minuter core och snabb joggning hem. Nu är jag helt slut! och har tränat för ett helt år framöver! Puh! Nu är jag redo för tjejmilen!

Nu får vi se imorgon om detta löser ut och jag blir sjuk eller så blir jag frisk som en nötkärna! Jag tror på det sista, känner mig piggare nu! Läste dock att min syster har halsfluss och jag träffade henne igår, inte kul! Ne, jag blir inte sjuk! Sånt har jag inte tid med!

Imorgon ska vi på vårt första kundmöte med examensarbetet, jag är toknervös! Ska bli så himla kul att det äntligen drar igång på riktigt! Önska oss lycka till!

Håller även alla tummar och tår för mitt hjärta imorgon! Han är även redan saknad, så tomt utan han!


Kommentarer
Postat av: Mami

Lycka till imorgon! Det grejar väl ni galant! Girlpower....

2011-03-14 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0