2011-03-17

Idag åt jag och mami på Chinatown! Var så himla gött! hade saknat kinamat! Och gratis är gottigast! hihi!

Nu hela eftermiddagen har jag varit på ett sparmöte. Intressant att se hur jag ska jobba i framtiden! Och jag vill bara ha sommar nu så jag kan lägga 100% fokus på arbetet! Fick även reda på att Karolina tar min plats i Mariestad, och det kommer hon göra riktigt bra! Min tvilling, enligt kunderna! Hihi, och kollegor! Kommer bli riktigt bra!



Imorgon är det fääst med Nordea i Mariestad som gäller! Först jobb, sedan till Kvänum av alla ställen. Vart fan ligger Kvänum? Jo långt åta helvete! Det kommer bli sjukt trevligt! Jag och Linnea kommer rocka aaass! Och jag kommer vinna bowling tävlingen! Undrar vad jag får för pris! hihi

Nu ska jag göra lite nytta!
Puss på mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0