Så jävla nöjda!

Idag var en stor dag för mig och Elina. Toknervösa var vi men taggade till tusen! Elina fick bästa förutsättningar med miljoner beröm om hennes arbete. Så himla kul och det är hon så värd! 9.30 startade vår presentation och avslutades med applåder och kramar, flertal nya bokningar, upp på Sverigenivå och jaaa helt sinnes. Elina, vi är fan bäst! Så jävla bra!



Efter jobbet fick jag 30 minuter massage, den satt inte fel kan jag ju lova! Ny bokad tid 13 juli. Göttkött!

Sen är Skövdekontoret privat, nummer ett också, det firas också! :D Förra månadens första plats firades på glädje med förrätt, varmrätt och efterrätt, undrar hur denna månaden firas? Så himla kul att ens arbete blir uppskattat! Jag älskar verkligen mitt jobb och mina kollegor!

Även en stor pussochkram till Linnsan som klarat två år av gymnasium. Underbara du! och en stor pussochkram till mamsen som fixar jobbet som regioninköpschef galant!

Kan inte bli mer nöjd i dagsläget! Firade detta med världens bästa föräldrar. De hade köpt en supersöt blomma till mig! Smultronblomma! och sen delade jag och mamma på en flaska vin, haha, och pappa en beer. Älskar Er!



Sen gjorde jag nog världens mest osmartaste sak nyss, höll på o somna, tänkte eh jag går och lägger mig, äter istället gamla pannkakor med glass och kaffe. KAFFE, hur dum är jag. Jaja nu kommer jag inte somna direkt iallafall! Men vad gör det!

Jag älskar mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du e så duktigt! jag e stolt över dig min fina fina vän!(L) Du e bara värd det bästa!



Love

2011-06-15 @ 22:26:47
Postat av: Soffsi

GRATTIS GRYMMA DU/NI!!! <3

2011-06-16 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0