Lång men ändå kort dag!

Gokväll!

Att sova länge på morgonen är fan inte bra. eller inte för mig iallafall. Sova länge på morgonen resulterar i att man vaknar seg med smått huvudvärk och sen är man lika trött på kvällen ändå, om inte tröttare. Jag är totalt slut i kroppen och knoppen nu, och klockan är inte ens tio. Ungdomarna har inte ens börjat knalla ner till skummet. Fåglarna har inte slutat kvittra. Robin har inte sprungit klart sin halvmil eller mara.



Puh! Men jag har iallafall fått en del gjort idag. Jag har hunnit träna så både ben och rumpa skakar, jag har tvättat fönster, ätit myspyslunch ute med hjärtis, läst ut SOLO tidningen på balkongen. Städat i ordning, ätit supergod middag som var torsk och potatismos. Hjärtis lagade och lyckades galant, nybliven kock? Fönstrerna är så jäkla rena nu så man kan tro att vi bor i en lägenhet helt utan fönster, fan va bra jag är! Stackars fåglar dock som inte kommer hinna reagera innan kraschen :(

och sen har jag hunnit ladda inför den stora shoppingstaden imorgon och Sofie! 6.30 bär det av mot Öret som hade 20 000 blixtrar igår. Yes box. Ska bli riktigt kul iallafall!

Nu ska jag slappa i soffan till lite tända ljus och musik. Något gott i handen kanske, återstår att se!

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0