30 juni; En lunch i solen



Ny klänning!


Ganska jävla gött!


En liten parantes; fy satan va morgontrött jag blivit! Jag är levande död när det är meningen att vakna. Robin ringde 8 ggr imorse för att väcka mig vilket han lovat. 8 jävla gånger med mobilen på högsta volym och jag vaknar inte? Hur är det möjligt? Jag vaknar efter att väckarklockan ringt i 20 minuter. Puh! Måste bli ändring på detta!

Sitter tillsammans med fyra killar och bra musik i vardagsrummet.
Sundh: Men Lundh för helvete kom då!
Sundh: neeeeeeeeeeeeej de är ju två mot en
Ado: Jaa, men det är svårare med siktet
Ado: Jag siktade men ja sköt inte.
Lundh: Hårdheten får du trycka in och sen sikta

Hmmmmm tur jag har min cider!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där cidern såg läslande ut,haha! :)

fin klänning du har köpt, var har du hittat den? ;)

2011-06-30 @ 21:09:45
Postat av: P

Den cidern är fruktansvärt god! Om inte nr två är godare! haha! ;)



Tack! Veromoda :D

2011-06-30 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0