25 Juli, don´t worry, be happy

Gött bara två dagar kvar till lön! Eller en kan man ju egentligen säga! Är sjukt shoppingsugen!
.
Nu kan ni sluta hålla tummarna, tack så mycket, men det hjälpte inte.. men men. Booring! Men som mamma säger, Det du inte kan påverka ska du inte bekymra dig om" Nee de ska jag inte utan det är bara acceptera och göra sitt bästa nästa gång! Le och va glad!
.
Fick precis ett sms av Elina när hon skäller på mig också. puss på henne liksom, or not ;) haha nee men de är bra. Hon skrev "nu tar du det lugnt resten av kvällen". Okej svarar jag och ler och fortsätter plugga bank. Hihi! :) Busfrö! Eller ska jag fixa garderoben den är ju så tröökig men då är det gjort sen!
.
Har träffat Emelie idag och hon bjöd mig på mat på gräddhyllan. Var supergott och trevligt! Tusen tack!
.
Robin jobbar natt, det suger.. Det kommer väl säkert åska som fan inatt bara för det. Glad shey idag!
och ett stort grattis till Sara idag! 17 år, satan va fort tiden går! Robin hänger inte heller med ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket, tiden går fort! :)

2011-07-25 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0