19 Juli; tisdag i all ära

Hade jag varit 19 dagar smartare och lämnat in min tele hade jag fått en helt ny. Men men suurt sa räven. Skitkorv! Jaja
Har haft en riktigt bra dag. Är fortfarande vääääldigt trött men det går över med tiden i guess. Imorgon är det party på torget som gäller. Nordea står som sponsorer. Nice Nice! och det blir eventuellt lite bugg eller Zumba.
Var ute och sprang igår och jag har träningsvärk i heeeeeeela kroppen. Från stortå till hjärnan typ. Puh! Kan inte vara nyttigt. Håller med Josses läkare om att träning är farligt och onödigt, haha :D
Nu ska jag lägga mig och nanna tänkte jag!
Saknar min prins, han är på bio och har varit borta i 1 timma och 22 minuter och jag saknar han redan. Dejt 3! Längtar till Dejt 7 :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov gott! Jaså du har inte lämnat in telefonen, då var det väl inte meningen då... ;)

2011-07-19 @ 23:11:05
URL: http://arja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0