13 Juli; Sommaren i city

Efter gårdagens arbetsdag var jag på massage. Sjutton vad ont det gör men vad skönt det är efteråt! Nu jäklar ska jag börja träna för att upprätthålla! Kom igen kom igen! 
Gårdagens partyklädsel or not


Vid 6 samlades vi brudar på min balkong med varsitt glas vin. Vin är nog nästan de bästa som finns efter en hård arbetsdag. Man blir liksom lite lullig och glömmer allt. Får man säga så? Nee de får man inte men jaja.

Efter ett glas vin drog vi till Nordea kontoret för en öl. Haha, en öl jaaaaa de är inte lika vinnande som ett glas vin. Men den gick ner den också! Sedan drog vi ner till Glädje och åt mat. Mums var det och trevligt med för den delen! Men det blev ingen dans denna gången heller :D

Efterrätt blev det på Harrys också och jag hittade mitt framtida yrke. Konstnär visst är den snygg? ;) Jag är jäkligt nöjd! Gick inte att vända på bilden på denna skitdatan men ändå :D


Inte äcklig!


Fotbollen är redan glömd, skitskitskit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0