12 Juli, en vanlig dag i verkligheten

Haft en bra dag på jobbet och hunnit med att rensa bland gamla papper och få iordning. Hoppas detta kan underlätta i vårt dagliga arbete :D

Klarade även certifiering del 2. Känns toppengött!

Placeringscertifiering - check
Försäkringscertifiering sakförsäkring - check
Försäkringscertifiering privat och företag - inte check

Nu blire lite plugg.. Mitt huvud säger att jag borde vila men icke sa nicke, där har huvvet fel. Lovar mig själv att ta det lugnt i helgen och då försvinner nog värken. Nice!

Tjolahopptjolahej!

Jag badade i simsjön igår föresten. Skål på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild på blomman i Simslottet!

2011-07-12 @ 21:43:30
Postat av: Minna

DU är såå Duktig <3

2011-07-14 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0