2011.01.30

Kom precis hem från en död Emil. Maria, Lisa och Simon var där och också mådde dåligt. jag mådde bäst, mohaha! Skönt de med ibland! Efter ett tag försvann en och två till kom. Eller tre, emil kom från sängen som han åkt buss i också! Nu är jag helt död. Jag blev nog sympatibakis tror jag. Men en kopp kaffe eller två så är jag nog på hugget igen. Eller så tar jag det bara lugnt :D

Så här såg det ut hos Emil. Det är helt sjukt, varenda fest blir spårad hos honom. haha! Ingen har något minne av någonting. Det låg glas på hela golvet. Märke i taket från en stol (?!), ljusen i ljusstaken var avbrutna. Ehm.. vad mer. Snus överallt. Fyy fan!


Detta var desto bättre!





Killarna var först lite skeptiska till konståkning, men efter några fina rumpor så började de gilla sporten mer och mer. och ni ser även de avbrutna ljusen i ljusstaken (?!)

Okej, jag köpte en sak som blev tre på Nova Lund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0