Tuff tjej

Fidde låg vid mina fötter o pang så börja han skälla mot dörren

När jag och Elina satt och åt kex med ost förrut så pratade vi massa skräck och jag berättade om allt jag var rädd för här hemma. En sak var att de skulle stå någon i tandläkarfönstrerna mitt emot och bara glo in mot mig när jag drar ner persiennerna på kvällen. och vips så stod det en gubbe i de fönstrena och bara glodde ut. fy fan! Tur att jag inte var ensam och att det var mörkt ute! Gaaaah

och nyss när jag låg och kliade fidde med foten så satte han sig upp och började skälla mot hallen en gång, sen la han sig igen och sen satte han sig upp igen och började skälla, herreguuuud. De är ett spöke eller något!

Jag är inte alls rädd! Tur att jag ska jobba vid halv 6 så att jag slipper umgås med spökena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0