Ne nu får jag sluta

Nu har jag lugnat mig, försökt lugna mig. Tänka att detta är positivt. Jag får ju massa gjort när jag mår såhär.

Som i måndags kväll/natt, tog jag en lång dusch med hårinpackning, och dammade. Tisdag kväll/natt damsög jag. Ja grannarna är väl inte allt för glada, men jag skärper mig ju snart. Och idag har jag städat i vitrinskåpet och nu bakar jag bröd. Men ikväll måste jag somna tidigt, för imorgon är det lång jobbdag i Mariestad. och på jobbet ska man vara på hugget! Men det brukar inte vara några problem, för jag trivs så bra med allt där! Ingenting som påminner om hemma. De är skönt!

Nu ska jag snart baka ut brödet!



Man får acceptera att ibland duger man, och ibland duger man inte.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du duger mer än väl! =) love love love!!

2011-01-26 @ 21:11:40
Postat av: Anonym

Klart du duger! Duger mer än väl! Du är bäst!

2011-01-26 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0