Miss you!

Nu är jag ensam. Robin åkte vid 1 idag när jag började jobba. Suger hårt! Fällde några tårar och tog emot en massa fina ord och gav lika fina ord. Underbara du! Nu och föralltid Vi!

Efter jobbet drog jag och handlade för lika mycket jag och Robin brukade handla för, så vafan, är det jag som äter så mycket? haha :D oooops!

Snart kommer Lisa och sen kommer Maria! Handboll och filmkväll på g! Kommer bli en bra kväll! Utan godis och chips, fast jag tror nog inte dessa töser klarar sig utan de två godsakerna, så hehe kommer nog bli lite smått sugen! Fast inte vart godissugen på länge faktiskt! men men, TJUGOTVÅ dagar utan! Mycket bra! Och fler dagar ska det bli!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul o se dig idag ;) Popcorn & dipp! =P

2011-01-22 @ 17:39:26
Postat av: Pauline

Haha! Ja desamma! Popcorn o dipp is the shit!

2011-01-23 @ 00:44:27
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0