Hey hey hey

Precis hemkommen från Nordea. Fick en hel del gjort idag, känns riktigt gött! Teoretisk referensram är därmed påbörjat! Gött!

Jag gillar inte att jag går och oroar mig i onödan. Oro med viss spänning. Jag går just nu och bara väntar på tre olika svar, eller fyra kanske. Jag kan inte göra ett skit åt det idag, så vet inte varför. Men jag vill så gärna att det ska vara något positivt på alla dessa olika oroligheter! Tankarna snurrar hela tiden och hjärnan får aldrig vila, haha inte bra!

Jag är sinnes sugen på att träna, men ser man på. Står 20:a i kön till spinning idag. Så fruktansvärt tråkigt när alla pass är uppbokade, och på måndagar är det fullt i lokalen också. Vill byta gym!

Neepp nu ska jag fortsätta läsa en väldigt intressant bok! :D Faktiskt! Sen efter det ska jag bara ta det lugnt!
Ha en trevlig kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0