2011.01.28

Exjobb hela dagen! Vi körde vår presentation för företagsdelen. Nervöst, men det gick nog bra! På tisdag är det för CSUsidan.


I veckan händer något väldigt spännande. Hoppas på att de som är spännande är något riktigt bra!

16.13 startade resan mot min kärlek med en tågresa till göteborg. 16.20 fick jag sms av SJ att mitt tåg från göteborg till Lund är inställt och ersatt av buss. Är det inte fantastiskt? Detta gjorde att jag missade hela handbollsmatchen som ändå var skit nu i efterhand. Jag tog med min data för att kunna sitta med den på tåget och kika, och bussfan hade ingen ström. så ingen handboll på bild, utan handboll på radio. Jag var framme ca 21.30 vilket blev en försening på ca 2 timmar. underbart!

Mitt hjärta mötte upp mig på stationen med världens mysigaste kram och världens längsta puss! <3


Satt i första klass kan man tycka, gött ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0