Underbara lördag

Nu är det helg! Helt fantastiskt :) Igår var det afterwork som gällde! Afterwork på mummel är inget att rekommendera, kanske därför det var de ända stället som inte var fullt. Maten bestod av tre smörgåsar med leverpastej och bacon på ena, en stor köttbulle med rödbetssallad på andra, och den tredje kommer jag inte ihåg. Jag avstod. Körde istället på vin! Mummms! hihihi! Första gången jag tyckte de va riktigt gott med vin faktiskt efter klassfesten sist. De är bra, nu går det åt rätt håll!



Ikväll är det 50 års fest som gäller. Jag kanske får agera chafför så att mamma och pappa får roa sig till max istället, de är de värda! :) Mår de bra, mår jag bra! Roligt att vara nykter när alla andra är kanon också, haha! :) Robins mammas kille som fyller år. Och festen är i Tibro parken, ca 75 har tackat ja, så det lär bli ett jäklarparty! Fan så kul! :D

Nuu ska jag duscha sen ska jag tvinga ner Robin till stan och köpa smink.. wihooo! Ha det bäst!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0