Träningssugen!

Jag trodde jag höll på och bli manligt dödssjuk förrut! Jag nös&nös och jag frös&frös. Brr! Men efter en varm dusch med hårinpackning, ansiktsinpackning, peeling och go lugn musik med ljus, så blev jag helt plötsligt helt frisk! Både i rygg och själ!

Jag är så fruktansvärt träningssugen. Jag går omkring i lägenheten och bara längtar efter att svettas och ha vara helt slut i kroppen! Fasen inte tränat sen i lördags! Ååh blir tokig! Men snart är ryggfan bra! Och då ska det svettas!

Så här sitter jag med mitt organiserade kaos! Men snart ska jag sova! Man orkar inte plugga så mycket efter en arbetsdag på 10 timmar. Konstigt. haha ;)


Imorgon ska jag agera lärare. Spännande, lite pirr i magen faktiskt! Kanske ett nytt yrke? Haha neej! Men imorgon, är det fredag och de betyder att jag får träffa min ena lunga från Göteborg! Nancy kommer till Skövde! Och även mitt hjärta! Så imorgon kommer jag må som en prinsessa! Helt fantastiskt! Längtar till imorgon kväll!

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0