Teacher!

Tjena bloggen!

Stressig dag på jobbet idag igen, härligt! Har även fått äran att lära upp en nykomling! Känns kul, men lite smått pirrigt! :D

Efter jobbet gjorde jag och Elina lite exjobb, efter det solade jag. Gött kött! Fasen jag känner mig handikappad här i hemmet, har fortfarande ont i ryggen vid vändningar och om jag ska luta mig. Så träning är uteslutet för längesen och städning. De jag planerat, så ikväll får jag väl hmm.. plugga?! Om just Du känner för att baka bullar till mig och komma över så är det helt lugnt! Just Du är välkommen! :)

Nu sitter jag i soffan och tänker inte resa mig mer idag! Satt chey sitter! Om de inte kommer bullar såklart!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0