SpinningCore

Dagen har jag tillbringat med underbara Maria. Mys på elins esplanad med ickeshopping, och mys i soffan till en bra film som båda somnade av. Gårdagen var hård, då är de okej! ;)

Var nyss på Actic och satan i gatan va passen satt gött i kroppen! 1 timme spinning tillsammans med 30 min core. Känner mig riktigt nöjd nu och kan ligga i soffan med gott samvete resten av kvällen!

Familjen Andréson har även lurat med mig på tjejmilen. Så nu går vi all-in och satsar hårt! Topp tio placering kanske. eller inte!!! Men jag och Maria köpte oss iallafall en grej så man kan lyssna på musik samtidigt som vi kutar runt milen på berget! NICE!

Dualfit armband som kommer rädda oss runt milen! Såg även nu att den var för fyran, så de va därför den var lite tight för mig enbart trea! Min trea får helt enkelt börja banta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0