Rykande rakabajsare

Robin har nu precis åkt hem och allt är fruktansvärt lugnt just nu. Fidde har somnat efter att ha lagt två rykande korvar i snön. hahaha! Jag har även borstat honom så nu gick han precis ner 2 kg.

Ikväll ska det pluggas järnet, eller så åker jag upp till lingon och äter massa god mat! Maten lockar mest, men för att undvika en stressad vecka vore det rätt skönt att plugga ikväll. Får se får se!

Gårdagens outfit, förutom tofflorna.


Känns även väldigt kul att ens nära vänner kallar än torris till andra. Det är mitt liv, jag väljer själv om jag vill supa skallen av mig eller må bra.  Livet handlar inte enbart om alkohol.

Kommentarer
Postat av: Soffan

grrr bra ben!! :)

2011-02-21 @ 09:08:49
Postat av: Josse

ja e torris e dig isf ;) Tänkte fråga om du skulle me ut den 5 mars men läste att du skulle till hjärtat ditt ;)

Då ska ja ut för första gången sen juldan. de slår du inte!!!! ;)

2011-02-21 @ 18:33:48
URL: http://josefinebdahl.blogg.se/
Postat av: Pau

hahhaha, Soffi, ser ud hur mycket jag lutar på bilden eller? Tog den när jag kom hem från kalaset = Lite full, för då stod jag rakt, haha men tydligen inte på bilden! ;D

2011-02-21 @ 18:45:37
Postat av: Anonym

Josseeee, okey, du är torr! ;) hahah nee skoja! Åååh fasen då! Hade ju vart grymt kul! Ooooh neee den slog jag fasen inte! :D

2011-02-21 @ 18:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0