Jag är bara 21 år gammal och inte 51

Haft en underbar semester hos Mamma! Bastu hann vi dock inte med! Det var inte igår man sov i mammas och pappas säng. haha :) Men nu är jag pigg iallafall!

Jag börjar bli galen på mig själv! Går inte sitta i soffan och vara trött mer. Så nu ska jag gå och sola, sen kanske träna eller gå på stan. och ikväll ska jag och Maria göra stan. Right! Jag är jättesugen på att ta tåget ner till Örebro och Sofie, gå all-in och weaj3.14. Vore guld! För de jag gör nu, det kan jag göra när jag blir gammal, de vill säga sova och ta det lugnt.

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Y A M I

vilket snyggt linne! :)

2011-02-26 @ 11:56:33
URL: http://naaw.webblogg.se/
Postat av: G E L I C A - En Partilletjejj <3

Heejsan,, jag vet att jag många gånger har hjälpt mina nära och kära med sina bekymmer vad beträffar både kärlek, vänskap, mobbing, självkänsla osv.. Nu är det Din chans att få lite coaching av mig !! Skriv ner ditt bekymmer så ger jag dig ett råd över vad du kan/bör göra för att göra situationen bättre!

Man får vara anonym, eller så mailar man mig och får svaret skriver på Bloggen. Då behöver du inte vara orolig för att någon du känner vet vem som skrivit frågan :)



Kraaam Angie <3

2011-02-26 @ 12:08:39
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snart 22!!!!!!!!

2011-02-26 @ 12:10:30
Postat av: Frida

Fin blogg :D

2011-02-26 @ 12:39:54
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin du är! :)

2011-02-26 @ 18:23:32
Postat av: Soffan

Jaa!! :D du är jättevälkommen hit när du vill! Men du, ta inte tåget ner bara, utan upp! ;) Hihi



<3

2011-02-27 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0